180

Happy late birthday, Smijalice.

***

Nađimo se na pola puta. Ti ponesi svoje grickalice, ja ću svoje slatkiše. Ti me gurkaj, ja ću tebi krasti kapu. Drži me za ruku, krišom. Na foru da ti je hladno pokušaj da me zagrliš. Pa i zagrli me par puta, pa miriši sutra na moj parfem toliko da nas prozivaju danima. Briga me, pokoškaj se sa onim svojim kolegom, pa se pravi da ništa nije bilo. I neka ti bude krivo što nisam bila tužna jer odlazim, a bio si mi najsvjetilija tačka u tom mraku. Neću lagati da nisam razmišljala da ostanem, ali ništa time ne bismo dobili osim što bi bilo lakše izdržati pritisak i podnijeti buku, sirene i vjetar. Ne mogu lagati da mi je krivo što je gotovo, ali barem smo konačno imali priliku da kažemo jedno drugom što nas muči. Znamo oboje da nismo imali šanse.

2 Comments Write a comment

Leave a Comment